Succesvolle Facebook-actie De Woudklank en Albert Heijn Gorredijk

Opsterland-Ooststellingwerf

Het sneeuwde prijzen, de afgelopen vijf weken op de Facebook-pagina van De Woudklank. Dankzij een samenwerking met Albert Heijn Gorredijk konden vijf Facebookvrienden van de krant leuke prijzen ophalen.

In de eerste week was de prijs een amandelletter, deze werd gewonnen door Dieuwke Stoelwinder-Voolstra. In de tweede week werd de prijs, een amandelkrans, gewonnen door Jessica Korevaar uit Lippenhuizen. De prijs van de derde week, een feeststol, is gewonnen door Petra de Jong. In de vierde week was er een heerlijke fles rode wijn en twee wijnglazen te winnen, aangeboden door Gall&Gall. Folkert Stokje viel de beurt te eer, deze fijne prijs op te mogen halen. In de vijfde en laatste week bood Etos Gorredijk een luxe verwenset van Kneipp aan. Deze werd gewonnen door Nynke Flonk. Haar dochter Linda Flonk vond dat haar moeder deze fijne set zeker verdiend had. Om kans te maken op één van de prijzen vroegen we onze bezoekers het actiebericht van die week te liken, onze Facebookpagina te liken, het bericht te delen en ook even een reactie onder het bericht achter te laten. Dat hebben we geweten. De likes en reacties vlogen ons om de oren. De actie bereikte elke week een aantal duizend Facebookleden. Met als gevolg dat onze krant er een flink aantal vrienden bij kreeg. Het was ons een eer een kleine selectie daarvan te verblijden met een mooie prijs, in samenwerking met Albert Heijn Gorredijk. Houdt onze Facebookpagina, website en krant in de gaten. Wie weet volgen er binnenkort meer acties!

Auteur

Redactie